עורך דין גירושין בפתח תקווה - עו"ד אסתר שלום

לייעוץ ראשוני
חייגו עכשיו:

אם אתם עומדים לפני הליך גירושין ומחפשים עורך דין גירושין בפתח תקווה, חשוב מאד לברר היטב לגבי עורך דין דיני משפחה מומחה ובעל המלצות. אתם עומדים בפני הליך ארוך וטעון וכדאי שיהיה מי שייצג אתכם נאמנה. עו"ד אסתר שלום מתמחה בדיני משפחה ומציעה שירותי עורך דין גירושין בפתח תקווה והסביבה.

נקודות חשובות בבחירת שירותי עורך דין גירושין בפתח תקווה

עורך הדין אליו תפנו לייעוץ וייצוג בדיני משפחה ובתיק גירושין, ילווה אתכם לאורך כל שלבי התהליך, כולל דיונים בנושא מזונות ומשמורת משותפת. בתקופה הקרובה וגם לאחר מכן, הוא עומד להיות איש הקשר שלכם והכתובת לכל שאלה או בעיה הקשורה לתיק. לכן אם אתם מתגוררים בפתח תקווה, רצוי קודם כל להתחיל את תהליך החיפוש אחר עורך דין גירושין בפתח תקווה והסביבה, כדי לאפשר זמינות גבוהה וגישה נוחה. 

הנקודה השנייה היא לנסות לקבל כמה שיותר המלצות אודות עורך הדין. ההמלצות יכולות להתייחס לרמה המקצועית והניסיון שלו בניהול וייצוג תיקי גירושין, אך לא פחות חשוב מכך הגישה ללקוחות, יחס אישי ומכבד וראייה מערכתית. ההחלטות שיתקבלו בבית המשפט הן מחייבות וילוו אתכם למשך השנים הבאות, לכן הסכמה הדדית בין בני הזוג יכולה להפחית את הסיכוי לסכסוכים ובעיות בהמשך. גם אם אתם טעונים רגשית ומתקשים להגיע לעמק השווה, עורך דין בדיני משפחה והמתמחה גם בגישור, יוכל ללוות אתכם ולתווך עד לניסוח הסכם המקובל על שני הצדדים.

נשמח להיות בקשר

הסדר תשלום מזונות

בתיק גירושין, נדרש בית המשפט להכריע בין היתר בפסיקת מזונות לאישה ולילדים. שני הנושאים נדונים בנפרד, כאשר הסמכות בנושא שמורה לבית הדין לענייני משפחה, אלא אם כן החליטו בני הזוג לדון בבית הדין הרבני. הדיון אודות גובה התשלום והסעיפים הכלולים בו, מהווים את סלע המחלוקת המרכזי ברוב תיקי הגירושין. כמה מדור יחויב האב לשלם? מה יהיה חלקו בהוצאות הכלכלה, החינוך והבריאות של הילדים? אם אין לכם הסכם ממון קודם עליו חתמתם טרם הנישואין, תצטרכו להגיע לפשרה באמצעות גישור או להמתין לפסיקת בית המשפט. בשני המקרים, חשוב שתזכו לייצוג מקצועי של עורך דין גירושין בפתח תקווה שיבטיח את זכויותיכם וזכויות הילדים.

ייצוג בתיק גירושין

כשאתם פונים לעורך דין גירושין בפתח תקווה לייצוג בתיק גירושין, אתם צריכים לחשוב כיצד אתם רוצים שהתיק יתנהל ולהבהיר זאת היטב לעורך הדין. לא תמיד מומלץ לבחור דווקא בגישה לוחמנית ולפתוח חזית מול הצד השני במטרה להשיג את מלוא הזכויות המגיעות לכם. לעתים, ראייה מערכתית של טובת הילדים וחשיבה על הסדר שניתן יהיה לכבד לפרק זמן ארוך, יהיו חכמים יותר ויאפשרו לכם לסיים את ההליך במינימום מאבקים וסכסוכים. אפשרות נוספת היא לפנות לעורך דין המתמחה בדיני משפחה ובגישור שיוביל אתכם ויתווך עד להגעה להסכמה משותפת בנוגע לתשלום מזונות, חלוקת רכוש ומשמורת. ההסכם, חתום על ידי שני הצדדים, יועבר לאישור בית המשפט ויקבל תוקף משפטי מחייב.

ייעוץ בנושא משמורת משותפת

אם אתם מחפשים עורך דין גירושין בפתח תקווה, המתמחה בדיני משפחה, תוכלו לפנות לעו"ד דיני משפחה אסתר שלום. לאסתר שלום יש ניסיון רב בייעוץ, ליווי, גישור וייצוג בתיקי גירושין והשגת הסכמים המקובלים על שני הצדדים בנוגע לתשלום מזונות, חלוקת רכוש, חלוקת זמני שהות או משמורת משותפת. לכו בעקבות ההמלצות ותזכו בשירות אישי, אדיב ומקצועי לכל אורך הדרך.

למה אנחנו?
award
ניסיון ומקצועיות

אחוזי הצלחה גבוהים, ניסיון עשיר, מקצועיות ללא פשרות ועמידה על זכויות הלקוח.

archery target
השגת מטרות

טיפול משפטי ממוקד ויעיל, בהתאמה אישית ללקוח, לצרכיו ורצונותיו.

shield
מומחיות

מתמחה בדיני משפחה וגירושין ומקפידה להתעדכן בכל שינוי בחוק או בפסיקה.

web hyperlink
שקיפות

אני פועלת מול הלקוח בשקיפות מלאה ומעדכנת אותו בכל שלב בהליך.

parent
יחס אישי

עומדת לצידכם לאורך כל הדרך, אני לשירותכם בכל שאלה או בקשה.

content 360deg
מסירות

מתן מלוא תשומת הלב לכל לקוח, הקשבה ומסירות – אלו הן מילות המפתח.

זקוקים לסיוע? זה הזמן ליצור איתי קשר
או חייגו עכשיו: 052-970-6731
לקוחות ממליצים
Tamara
Tamara
43 סקירות
קרא עוד
עורכת דין אסתר שלום מקצועית מאוד וקשובה
Nisim Cohen
Nisim Cohen
13 סקירות
קרא עוד
עורכת דין נפלאה, שירות מעולה והכי חשוב - יודעת את העבודה בצורה מושלמת!
Lior dan
Lior dan
281 סקירות
קרא עוד
גירושין זה לא דבר קל במיוחד שיש ילדים בתמונה. אני מודה לעורכת דין אסתר שלום על כל סיוע וניסיון להקל על התהליך, חייב לציין שהיו רגעים שחשבתי שאסתר לוקחת את מצבי כמקרה אישי שלה.
עידו ברוך
עידו ברוך
33 סקירות
קרא עוד
אני רוצה להמליץ לכם בחום על משרד עורכי הדין המקצועי של אסתר, אחריי שהבנתי שיש המון עורכי דין ומעט מאוד יחס אישי ומקצועיות בתחום עורכי הדין מצאתי את אסתר שלום אשר טיפלה בי מא-ת בצורה הטובה ביותר.
אורן קמש
אורן קמש
42 סקירות
קרא עוד
עו"ד מאד עיניינית מבינה עניין מקצוענית. אחוזי הצלחה גבוהים !
liliy suhar
liliy suhar
12 סקירות
קרא עוד
עו"ד שלום ביצעה את עבודתה במסירות אין קץ במהלך תקופה לא פשוטה בחיי. תודה רבה על המקצועיות, התמיכה והרגישות שהפגנת.
הקודם
הבא

עורך דין גירושין בפתח תקווה - שאלות ותשובות

השאיפה שלכם חייבת להיות לפנות לעורך דין מוקדם ככל האפשר. זה על מנת שהוא ילווה אתכם לכל אורך התהליך. יש כאלה שמערבים עורך דין עוד לפני שהם הגיעו להחלטה הסופית להתגרש. ככל שתפנו לעורך דין מוקדם יותר, כך תוכלו להיות בטוחים יותר בתהליך.

אתם צריכים להבין כי כאשר אתם מערבים עורך דין גירושין אתם תצטרכו לשלם לו כסף על הייצוג. אך בזכות עורך הדין אתם תוכלו למנוע לא מעט טעויות שעלולת לעלות לכם ביוקר. לכן אתם בסיטואציה כזאת או אחרת אפילו תוכלו לחסוך.

העלויות של עורך הדין הן בוודאי משהו שמעסיק אתכם. לכן אתם רוצים לדעת את העלויות מוקדם ככל האפשר. כאשר מדובר בעו"ד גירושין , אין עלויות אחידות. לכל עורך דין יש את העלויות שנקבעות בהתאם למצב בשטח.

בוודאי! אתם יכולים להחליף עורך דין גירושין בפתח תקווה מתי שאתם רק רואים לנכון. בסוף הדבר היחיד שאמור לעמוד לנגד עיניכם זה לקבל את מה שאתם חושבים שמגיע לכם. אם לא עם עורך דין אחד, אז עם עורך דין אחר.

כמובן שאתם יכולים להתגרש ללא עו"ד גירושין בפתח תקווה, אך אתם צריכים לדעת כי מדובר על מהלך מסוכן מאוד. ברוב המקרים אם לא תיעזרו בעורך דין במהלך הליך הגירושין, אתם עשויים למצוא את עצמכם יוצאים קרחים מכל כיוון אפשרי.

זקוקים לסיוע? זה הזמן ליצור איתי קשר
או חייגו עכשיו: 052-970-6731
דילוג לתוכן